wtorek, 29 listopada 2016

Dlaczego nie umiemy już ze sobą rozmawiać tak jak dawniej?



Zeszły tydzień udowodnił mi (zresztą nie po raz pierwszy), że jestem urodzoną królową wtop wszelkiej maści. Zapominanie wszystkiego co tylko ważne, zagapianie się, spóźnianie się na próbną maturę, wyrzucenie karteczek na żywność i wiele, wiele innych. Nie jestem z tego dumna, ale takie historie niestety zapełniają mi każdy dzień. Do masy z nich się już nawet nie przyznaję.
Przynajmniej niedziela była przyjemna. Wystawiliśmy w MDKu po niemal dwóch latach prób sztukę pt. ,,Dlaczego nie umiemy rozmawiać tak jak dawniej?”. Uważam, że wyszło naprawdę dobrze. Spektakl został oparty na motywach dramatu ,,Męczennicy”  Mariusa von Mayenburga. Opowiada o 17-letnim Benjaminie, który zaczyna się fanatycznie interesować mądrością zawartą w Biblii, co zaczyna z czasem przeradzać się w spore problemy.
Grałam Lydię, dziewczynę Benjamina.


















1 komentarz:

  1. Po niemal dwóch latach prób? :o Więc musiało wyjść naprawdę super!
    Nie przejmuj się, takie gorsze dni się zdarzają, wiadomo że kiedyś na pewno miną :*

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń