sobota, 15 października 2016

Powitanie!



Cześć! 
Jestem Karina, niedawno ukończyłam 18 lat i zabrałam się właśnie za pisanie bloga.

Obecnie trwa mój ostatni rok w liceum. Moim marzeniem jest dostać się do szkoły aktorskiej w Warszawie. Codziennie staram się czynić jakieś kroki w tym kierunku - większe lub mniejsze. Zanim jednak nastąpi czas egzaminów – muszę zdać maturę i przeżyć ostatni rok w bursie! Mieszkam tam już 6-ty rok. Bywało różnie, ale teraz jest wspaniale. Mam najlepsze na świecie współlokatorki i mieszka nam się razem świetnie. I bardzo wesoło.

Oprócz tego, moją wielką pasją jest pisanie. Kiedy miałam 14 lat, opublikowałam książkę pt. ,,O Bogdaj piorun! Czyli pokręcone życie nastolatek”. Opowiada ona o Toli i jej perypetiach. O nastolatce, z wieloma, wieeelkimi problemami, młodszym rodzeństwem i szalonymi rodzicami.

 


Do tego czasu napisałam jako kontynuację kolejne 3 części, które jeszcze nie ujrzały światła dziennego, ale zamierzam tutaj publikować fragmenty.

Jestem jaka jestem! Mam nadzieję, że mnie polubicie... choć troszkę. :)

 

Karina S.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz